Translate

الاثنين، 13 يناير 2014

النجار لوائل غنيم : قابلت شفيق واللعبة كبيرة اوى ومصر بتتفشخ.فيديو

أذاع الكاتب الصحفي "عبدالرحيم علي" أقوى تسريب صوتي يضم كلاً من مصطفى النجار عضو مجلس الشعب السابق والمسوق الإلكتروني وائل غنيم يتفقان فيه على مؤامرة ضد مصر وتعاونهما مع الغرب لتقسيم البلاد وفقًا للرؤية الأمريكية للشرق الأوسط الجديد بواسطة أسلوب الفوضى الخلاقة التي كان أطرافها العديد من المنظمات الحقوقية والشخصيات العامة المصرية.

نص المكالمة

جرس بيرن

مصطفى النجار: أيه يا وائل ازيك عامل أيه

وائل غنيم: الحمد لله

مصطفى النجار: أيه الأخبار كله كويس

وائل غنيم: أيه يا عميل رحت تقابل ليه شفيق

مصطفى النجار: انا عايز اقعد معاك يا وائل أشرحلك حاجات كتير .. قابلت ناس كتير في الجيش وقابلت شفيق والقصة معقدة جدا وامريكا بتلعب ومصر بـ"تتفشخ" يا وائل

مصطفى النجار: عندي معلومات مهمة عايز أقعد معاك واقولهالك يا وائل عشان بس .. ايه

وائل غنيم: امريكا بتلعب ازاي يا مصطفى

مصطفى النجار: فيه ديل جامد بيتلعب (صفقة تقوم بيها أمريكا بتمويل صعود الإخوان للحكم) مش هينفع في التليفون يا وائل عايز اخلص مشوار كده واجيلك يا وائل

وائل غنيم: لا لا انا النهارده عندي مؤتمر بتاع "تدد" بتاع اللل

مصطفى النجار: اه اه هتخلص امتى طيب

وائل غنيم: ديل (بمعنى الصفقة) إن شفيق يمسك يبقى الريس صح

مصطفى النجار: ريس ايه بس يا وائل أرجوك والنبي أبوس ايدك أبوس ايدك القصة أكبر من كده خالص

مصطفى النجار: أمريكا بتلعب يا وائل علشان تشكل المنطقة بشكل ابن وسخة (الشرق الأوسط الجديد) والقصة مأساة مأساة يا وائل ومصر هتتفشخ

مصطفى النجار: خليني أجيلك بس يا وائل أقعد معاك أفهمك المأساة

وائل غنيم: تشكل منطقة ايه يا مصطفى؟ انت اضّحك عليك بنظرية المؤامرات ديه انت راخر!

مصطفى النجار: خليني أقعد بس واحكيلك على التفاصيل وانت تحكم، انا هقولك معلومات مش هفتي من عندي ولا بختلق من دماغي كلام

مصطفى النجار: هتخلص المؤتمر امتى الساعة كام؟

وائل غنيم: انا هخلص المؤتمر على 10 كده هبقى في الزمالك بعد كده

مصطفى النجار: طيب خلاص هاتصل بيك ماااشي

وائل غنيم: خلاص ماشي باي.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المتابعون